Ο Έλον Μασκ μπροστά από το λογότυπο του Twitter.
Εικονογράφηση από την Kristen Radtke / The Verge; Getty Images

Στις 21 Νοεμβρίου, ο Έλον Μασκ συγκέντρωσε τους εναπομείναντες υπαλλήλους του Twitter στα κεντρικά γραφεία του στο Σαν Φρανσίσκο για να τους πει ότι, αφού απέλυσαν περίπου τα δύο τρίτα του εργατικού δυναμικού μέσα σε λίγες εβδομάδες, οι απολύσεις τελείωσαν. Ούτως ή άλλως συνεχίζει να απολύει ανθρώπους.

Δεκάδες υπάλληλοι του Twitter σε τμήματα πωλήσεων και μηχανικής απολύθηκαν την περασμένη εβδομάδα, συμπεριλαμβανομένης μιας από τις άμεσες αναφορές του Μασκ που διαχειριζόταν τη μηχανική για την επιχείρηση διαφημίσεων του Twitter, σύμφωνα με πηγές της εταιρείας και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από επηρεαζόμενους υπαλλήλους που είδαν Το χείλος. Αυτό σημαίνει ότι ο Μασκ έχει κάνει τουλάχιστον τρεις γύρους απολύσεων από την υπόσχεσή του να σταματήσει να τις κάνει τον Νοέμβριο. Εν τω μεταξύ, έδωσε μια οδηγία εσωτερικά να ανανεώσει τον τρόπο με τον οποίο στοχεύουν οι διαφημίσεις στην κύρια ροή του Twitter εντός μιας εβδομάδας – μέρος του σχεδίου του να διορθώσει αυτό που έχει καλείται δημόσια «Η χειρότερη συνάφεια διαφημίσεων στη Γη». (Η πληροφορία ανέφερε για πρώτη φορά ότι νέες περικοπές έπληξαν την ομάδα πωλήσεων την περασμένη εβδομάδα.)

Το σχέδιο του Μασκ είναι να αλλάξει τη στόχευση διαφημίσεων του Twitter ώστε να λειτουργεί όπως οι διαφημίσεις αναζήτησης της Google, οι οποίες στοχεύουν κυρίως με λέξεις-κλειδιά που αναζητούνται, αντί για τη δραστηριότητα και τα δεδομένα προφίλ ενός χρήστη. Είναι μια προσέγγιση που λειτουργεί καλά για μια μηχανή αναζήτησης – όπου οι άνθρωποι πηγαίνουν για να εκφράσουν συγκεκριμένη πρόθεση να βρουν κάτι – και βοήθησε την Google να δημιουργήσει μια από τις πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις όλων των εποχών. Αλλά δεν έχει λειτουργήσει για μια επιχείρηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέχρι σήμερα.

Σε ένα tweet το Σάββατο, ο Marcin Kadluczka, ο απολυμένος μηχανικός διευθυντής για τη δημιουργία εσόδων που αναφέρθηκε απευθείας στον Musk, υπαινίχθηκε ότι η προθεσμία της μιας εβδομάδας δεν είναι εφικτή σε ένα tweet: “Πιστεύω ότι το Twitter μπορεί πραγματικά να βελτιώσει τις διαφημίσεις σε 2-3 μήνες (όχι απαραίτητα σε μια εβδομάδα όμως).” Έχω επιβεβαιώσει ότι ο Μασκ έδωσε την επιθετική προθεσμία λίγο πριν ο Kadluczka και άλλοι από τους οργανισμούς διαφημίσεων, καταναλωτών και πωλήσεων απολυθούν την περασμένη Παρασκευή.

Εδώ θα προειδοποιήσω ότι ο Μασκ έδωσε παρόμοια προθεσμία για να ανανεώσει το Twitter Blue όταν αγόρασε για πρώτη φορά την εταιρεία που δεν τηρήθηκε. Θα μπορούσε επίσης να αλλάξει γνώμη σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των διαφημίσεων στο Twitter. Δεν απάντησε σε email που ζητούσε σχόλιο.

Η βελτίωση των διαφημίσεων του Twitter ήταν βασικός στόχος του Μασκ από τότε που αγόρασε την εταιρεία. Έχει επισημάνει σωστά ότι οι διαφημίσεις του Twitter είναι λιγότερο εξατομικευμένες και αποτελεσματικές από τους ανταγωνιστές του. (Όπως θέλει να πει ο συνάδελφός μου Nilay Patel, η κριτική της εποχής Musk του Twitter δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση έγκριση του προηγούμενου καθεστώτος.) Αλλά δεν είναι σαφές εάν η αλλαγή της στόχευσης ώστε να βασίζεται σε λέξεις-κλειδιά όπως οι διαφημίσεις Google θα βελτιώσει πραγματικά την ποιότητα της διαφήμισης του Twitter , όπως έχουν επισημάνει άλλοι με καλύτερη κατανόηση των αντισταθμίσεων από εμένα:

(συνάρτηση (παράθυρο, έγγραφο) { window.MemberfulOptions = { site: ” }; const initialElement = document.getElementsByTagName(“head”)[0] || document.getElementsByTagName(“body”)[0]; const script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = true; script.src = ” script.addEventListener(“load”, () => { window.MemberfulEmbedded && window.MemberfulEmbedded.setup(); }); if (initialElement) {identialElement.appendChild(script); } })(window , έγγραφο)·