Η Margot Robbie στην ταινία Barbie.
Ναι, 155 εκατομμύρια δολάρια μου φαίνονται αρκετά. | Εικόνα: Warner Bros. Pictures

Λεγεώνες οπαδών της Barbie-core και των βιογραφικών κατέβηκαν στους κινηματογράφους αυτό το Σαββατοκύριακο για το φαινόμενο του box office «Barbenheimer», αλλά μια παράσταση με ροζ γύψο, συγκεκριμένα, ήταν στην κορυφή. της Γκρέτα Γκέργουιγκ Μπάρμπι έχει ήδη καταρρίψει πολλά ρεκόρ, κερδίζοντας 155 εκατομμύρια δολάρια στο εσωτερικό το Σαββατοκύριακο – το υψηλότερο άνοιγμα στις ΗΠΑ πάντα για μια ταινία σκηνοθετημένη από μια γυναίκα — ξεπερνώντας τα προηγούμενα 153 εκατομμύρια δολάρια που είχε η Anna Boden’s Captain Marvel.

«Η τεράστια, συντριπτική ανταπόκριση που έχουμε δει εκεί έξω αποδεικνύει αυτό που ξέραμε από την αρχή: ότι ‘Μπάρμπι’ δεν είναι μόνο μια απίστευτα ιδιαίτερη ταινία, αλλά σαφώς το θεατρικό γεγονός του καλοκαιριού, αν όχι της χρονιάς», δήλωσε ο Τζεφ Γκόλντσταϊν, πρόεδρος εγχώριας διανομής της Warner Bros. «Δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ενθουσιασμένοι που θα γίνουμε μέρος του και να συγχαρούμε όλους όσους συμμετείχαν σε αυτό το λαμπρό έργο αγάπης».

Μπάρμπι εκθρονίζει επίσης Η ταινία Super Mario Bros (146 εκατομμύρια δολάρια) ως το εγχώριο άνοιγμα με τις υψηλότερες εισπράξεις για το 2023 και πέτυχε 337 εκατομμύρια δολάρια σε συνδυασμένες παγκόσμιες πωλήσεις εισιτηρίων. Ωστόσο, δεν υπάρχουν πραγματικοί χαμένοι αυτό το Σαββατοκύριακο — του Κρίστοφερ Νόλαν Οπενχάιμερ άνοιξε μπροστά από τις εκτιμήσεις του κλάδου με 174,2 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, με περίπου 80,5 εκατομμύρια δολάρια σε εγχώριο επίπεδο. Σύμφωνα με AVClubΤα συνδυασμένα κέρδη του «Barbenheimer» συνέβαλαν στο να είναι αυτό το τέταρτο μεγαλύτερο Σαββατοκύριακο εισιτηρίων για όλες τις ταινίες στην ιστορία των ΗΠΑ και το μεγαλύτερο δεν οδηγείται από franchise της Disney όπως Πόλεμος των άστρων ή Θαύμα.

Οπενχάιμερ ομοίως έσπασε αρκετά ρεκόρ από μόνη της. Σύμφωνα με Προθεσμία (το οποίο έχει συντάξει μια λίστα με όλα τα εισπρακτικά ρεκόρ που έχουν επιτευχθεί και από τις δύο ταινίες) το ιστορικό δράμα με βαθμολογία R είχε τη μεγαλύτερη παγκόσμια ημέρα έναρξης και το Σαββατοκύριακο για μια βιογραφική ταινία, έχοντας ξεπεράσει τις επιδόσεις Bohemian Rhapsodyείναι 124 εκατομμύρια δολάρια. Είναι επίσης το τρίτο πρώτο σαββατοκύριακο με τις μεγαλύτερες εισπράξεις του Nolan στην εγχώρια και παγκόσμια αγορά και η μεγαλύτερη ταινία του που δεν έχει υπερήρωες μέχρι σήμερα. Ο Σκοτεινός Ιππότης: Η Επιστροφή (161 εκατομμύρια δολάρια εγχώρια) και Ο σκοτεινός ιππότης (158 εκατομμύρια δολάρια).

Αν μη τι άλλο, αυτά τα στοιχεία δείχνουν ότι η διαφημιστική εκστρατεία γύρω από το “Barbenheimer” ήταν σοβαρή. Αυτό που αρχικά ξεκίνησε ως αστείο – το να λέμε ότι δύο ταινίες με τόσο έντονες διαφορές στον τόνο θα μοιράζονταν ένα πρώτο Σαββατοκύριακο – εξελίχθηκε σε ένα διαδικτυακό φαινόμενο που είδε 200.000 θεατές στις ΗΠΑ να αγοράζουν εισιτήρια για να δουν και τις δύο ταινίες την ίδια μέρα, σύμφωνα με την Εθνική Ένωση Ιδιοκτητών Θεάτρου. Αντί να διαλέξουν το χαμηλό φρούτο για να γίνει αυτή η εκδήλωση έναν διαγωνισμό «αγόρια εναντίον κοριτσιών», οι θεατές επέλεξαν να υποστηρίξουν και τις δύο ταινίες. Είναι υπέροχο να βλέπεις μια τέτοια γιορτή του κινηματογράφου που δεν περιλαμβάνει μια πολυσύνθετη ταινία υπερήρωων ή το 15ο σίκουελ της.