Αγορές GoogleBot. Η Google δήλωσε “Χρησιμοποιούμε αυτοματοποιημένα συστήματα για να διασφαλίσουμε ότι οι καταναλωτές λαμβάνουν ακριβείς πληροφορίες τιμολόγησης από τους εμπόρους μας”.

Οι πωλητές που ανεβάζουν το feed των προϊόντων τους στο Google Merchant Center ενδέχεται να μην το συνειδητοποιούν, αλλά συμφωνούν να κάνουν τα bots της Google να ανιχνεύουν της ιστοσελίδες τους προκείμενου να γίνει επαλήθευση τιμών, όταν συμφωνούν με τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Το bot έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίζει ότι η τιμή στο Feed που ανεβάσαμε ταιριάζει με την τιμή στη σελίδα προϊόντος και ακόμα όταν το προϊόν προστίθεται στο καλάθι.

Το αυτοματοποιημένο σύστημα θα απορρίψει προϊόντα που δεν ανταποκρίνονται τιμολογιακά σε αυτά που δηλώσαμε στην Google.

Abandoned carts. Η Google γνωρίζει ότι αυτό μπορεί να προκαλέσει προβλήματα σε εμπόρους και ιδιοκτήτες ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου. Η Google δήλωσε “Αυτό οδηγεί μερικές φορές σε εμπόρους να βλέπουν εγκαταλελειμμένες παραγγελίες, ως αποτέλεσμα του ελέγχου του συστήματός μας ότι η τιμή που εμφανίζεται αντιστοιχεί στην τιμή στο ταμείο.” Γνωρίζουμε ότι ενδέχεται να υπάρξει πρόβλημα στις μετρήσεις της ιστοσελίδας σας (ψεύτικες παραγγελίες, κλικς, views κλπ) αλλά οφείλουμε να τονίσουμε ότι είναι μια απαραίτητη διαδικασία ώστε να επαληθεύσουμε ότι η ιστοσελίδα σας ακολουθεί τις πολιτικές και όρους χρήσης που συμφωνήσατε.

Μπορώ να το αποκλείσω; Όχι εάν θέλετε να συμμετάσχετε στο Google Shopping ή να εμφανίσετε τα προϊόντα σας στο Surfaces της Google. Οι όροι παροχής υπηρεσιών της Google για το Google Merchant Center επιτρέπουν στην Google να ανιχνεύει την ιστοσελίδα σας. Ωστόσο, είναι δυνατό να ελέγξετε τον ρυθμό ανίχνευσης μέσω του αρχείου robots.txt σε περιπτωση που σας παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα.