Θέλετε να αποκτήσετε πιστοποίηση Google Ads; Μάθετε πώς μπορείτε να αποκτήσετε την πιστοποίηση Google Ads σε αυτόν τον αναλυτικό οδηγό.

Η πιστοποίηση του Google Ads είναι ένα σημαντικό διαπιστευτήριο για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Είναι ένας από τους λίγους τυποποιημένους τρόπους για να αποδειχθεί ένα συγκεκριμένο επίπεδο γνώσεων.

Τι είναι η πιστοποίηση Google Ads;

Η πιστοποίηση του Google Ads είναι μια διαδικασία με την οποία η Google αναγνωρίζει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ως ειδικούς στις διαφημίσεις μέσω ίντερνετ.

Μετά την ολοκλήρωση των εξετάσεων πιστοποίησης, τα άτομα λαμβάνουν ένα πιστοποιητικό και – εάν συνεργάζονται με μια εταιρεία – μπορούν να συνεισφέρουν στα διαπιστευτήρια συνεργατών της Google.

Όπως πολλά προϊόντα, ιδιότητες και πρωτοβουλίες της Google, το πρόγραμμα εξελίχθηκε με την πάροδο των ετών. Το πρόγραμμα πιστοποίησης ήταν ένα καινούργιο πρόγραμμα και είχε ένα μικρό κόστος για τις εξετάσεις.

Αυτό άλλαξε με τη δημιουργία του προγράμματος Google Partners και εξελίχθηκε περαιτέρω με τη μετάβαση στο Google Academy for Ads το 2018 και πιο πρόσφατα μετονομασία στο Skillshop.

Η ατομική πιστοποίηση εξακολουθεί να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που έκανε πριν από λίγα χρόνια με εκπαιδευτικό περιεχόμενο και εξετάσεις (πριν το Google AdWords μετονομαστεί ως Google Ads).

Ωστόσο, η σύνδεση με το πρόγραμμα Google Partners, η μετάβαση σε αυτόνομη πλατφόρμα και πιο πρόσφατες αλλαγές με την πάροδο των ετών μπορεί να προκαλέσει σύγχυση σε άτομα και μαθητές.

Η πιστοποίηση της Google είναι αναμενόμενη απαίτηση στις μέρες μας ακόμη και για αρχάριους μάρκετερς στον τομέα.

Αυτός ο αναλυτικός οδηγός παρέχει μια αναλυτική περιγραφή του τρόπου πιστοποίησης των διαφημίσεων.

Βήμα 1: Δημιουργήστε ή επιλέξτε τον Λογαριασμό σας Google

Ξεκινήστε επιλέγοντας τον λογαριασμό σας στην Google.

Εάν εργάζεστε για μια εταιρεία, ενδέχεται να σας ζητηθεί να χρησιμοποιήσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της εργασίας σας.

Εάν είστε ιδιώτης και κάνετε την πιστοποίηση μόνος σας, θα θελήσετε να επιλέξετε τον προσωπικό σας λογαριασμό Google.

Μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό στη διεύθυνση https://accounts.google.com.

Βήμα 2: Ξεκινήστε στο Skillshop

Όταν συνδεθείτε στον λογαριασμό που θέλετε, μεταβείτε στη διεύθυνση https://skillshop.exceedlms.com/student/catalog/list?category_ids=53-google-ads.

2 Ξεκινήστε στο Skillshop

Εδώ μπορείτε να βρείτε τη συγκεκριμένη πιστοποίηση με την οποία θέλετε να ξεκινήσετε και να κάνετε κλικ. Μέσα στη συγκεκριμένη πιστοποίηση, διαβάστε τις πληροφορίες επισκόπησης.

Ίσως χρειαστεί να κάνετε έλεγχο ταυτοποίησης για άλλη μια φορά με τον Λογαριασμό Google. Εάν αυτή είναι η πρώτη σας φορά στο Skillshop, θα πρέπει να αποδεχθείτε τους όρους χρήσης που θα σας εμφανίσει.

Μόλις γίνει έλεγχος ταυτοποίησης, σας δίνεται η δυνατότητα κοινοποίησης της κατάστασης πιστοποίησης του λογαριασμού σας με την εταιρεία σας στον λογαριασμό σας στο Google Partners (περισσότερα σχετικά με αυτό αργότερα).

Εάν δεν είστε Συνεργάτης Google ή δεν είστε συνδεδεμένος με μια εταιρεία, μπορείτε να επιλέξετε “όχι” και αν συνεχίσετε την διαδικασία. (Επιπλέον, μπορείτε να προχωρήσετε στο Βήμα 5 παρακάτω.)

Βήμα 3: Προετοιμασία για τις εξετάσεις

Η Google παρέχει βασικές εκπαιδευτικές πληροφορίες και περιεχόμενο.

Οι πιστοποιήσεις του Google Ads περιλαμβάνουν:

  • Αναζήτηση
  • Απεικόνιση
  • Μέτρηση
  • Βίντεο
  • Διαφημίσεις αγορών
  • Εφαρμογές

Εάν είστε “καινούργιος” στις διαφημίσεις και στις εξετάσεις πιστοποίησης, σας συνιστούμε να ξεκινήσετε πρώτα με την πιστοποίηση αναζήτησης του Google Ads.

Οι διαφημίσεις αναζήτησης είναι συνήθως ο πιο κοινός τύπος διαφημίσεων που θα εκτελεί μια εταιρεία οπότε ξεκινήστε από εκεί.

διαφημίσεις αναζήτησης

Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο συνδέεται με καθεμία από αυτές τις συγκεκριμένες πιστοποιήσεις.

Όταν κάνετε κλικ σε οποιοδήποτε από αυτά, θα εμφανιστούν επιλογές για να ξεκινήσετε που περιλαμβάνει μια γρήγορη αξιολόγηση γνώσεων και άλλους πόρους.

Θα πρέπει να σχεδιάσετε να επενδύσετε τουλάχιστον μερικές ώρες για να περάσετε από την εξειδίκευση του εκπαιδευτικού περιεχομένου.

Εάν διαχειρίζεστε διαφημιστικές καμπάνιες ή έχετε βαθύτερη έκθεση, εξακολουθεί να είναι καλή ιδέα να διαβάσετε τις ενότητες.

Τα δείγματα ερωτήσεων είναι αρκετά χρήσιμα – είναι γραμμένα με την ίδια μορφή που εμφανίζονται στις πραγματικές εξετάσεις.

Εκτός αν έχετε προηγουμένως πιστοποιηθεί ή έχετε μέτριο επίπεδο εμπειρίας διαφημίσεων – μην παραλείψετε το εκπαιδευτικό περιεχόμενο!

Βήμα 4: Περάστε την αξιολόγηση

Για να γίνετε πιστοποιημένοι, πρέπει να περάσετε την αξιολόγηση σε οποιαδήποτε από τις αντίστοιχες ενότητες πιστοποίησης.

Η πιστοποίησή σας θα απονεμηθεί στη συνέχεια για τη συγκεκριμένη ενότητα.

Μπορείτε να σταματήσετε σε μία εξειδίκευση ή να συνεχίσετε σε επιπλέον εξειδικεύσεις έως ότου αποκτήσετε γνώση και επιτύχετε όλα αυτά που σχετίζονται με την ενότητα που θέλετε.

Λάβετε υπόψη ότι εάν αποτύχετε να περάσετε μια εξέταση, υπάρχει περίοδος αναμονής για να μπορέσετε να δοκιμάσετε ξανά.

Βήμα 5: (Προαιρετικό) Συνδεθείτε με το Google Partners

Αποποίηση ευθυνών: Οι απαιτήσεις του Προγράμματος Συνεργατών Google αλλάζουν το 2021. Είχαν προγραμματιστεί να ενημερωθούν στα μέσα του 2020, αλλά έχουν καθυστερήσει. Αυτές οι πληροφορίες αφορούν την τρέχουσα διαδικασία πριν από τις ενημερώσεις του 2021.

Εάν θέλετε να συνδέσετε τον ατομικό λογαριασμό σας με την εταιρεία σας για θα πρέπει να έχετε μοιραστείτε τον λογαριασμό σας με την εταιρεία σας.

Εάν παραλείψατε το βήμα ή είπατε όχι, μπορείτε να επιστρέψετε και να το κάνετε τώρα.

Ενώ είστε ακόμα συνδεδεμένοι στο Skillshop, κάντε κλικ στο εικονίδιο χρήστη στην επάνω δεξιά γωνία και, στη συνέχεια, στο προφίλ μου.

Στη συνέχεια, μπορείτε να κάνετε κλικ στην Επεξεργασία προφίλ επάνω δεξιά. Σε αυτήν τη σελίδα, σας παρουσιάζεται και πάλι η επιλογή να κάνετε κοινή χρήση του λογαριασμού με την εταιρεία σας.

Αυτή η διαδικασία απαιτεί επικύρωση και από εσάς και από την εταιρεία.

Για επικύρωση από την πλευρά του Google Partners, ο διαχειριστής του προφίλ σας στο Google Partners θα πρέπει να διασφαλίσει ότι έχουν δημιουργήσει έναν λογαριασμό χρήστη για εσάς στο Google Ads και να επαληθεύσει ότι μπορεί να δει τον συνδεδεμένο λογαριασμό σας στην καρτέλα Συνεργάτες στο Google Ads .

Αυτός ο λογαριασμός πρέπει να συνδεθεί με τον κύριο λογαριασμό της εταιρείας που είναι Συνεργάτης, καθώς η Google το χρησιμοποιεί για να αντισταθμίσει τον λογαριασμό σας στο Skillshop.

Και πάλι, σημειώστε ότι αυτή η διαδικασία έχει προγραμματιστεί να αλλάξει το 2021.