Είναι πάλι εκείνη η εποχή του χρόνου. Πρέπει να καθαρίσετε το γκαράζ, να επανατοποθετήσετε τα φυτά σας σε γλάστρα και να αφήσετε τον χειμερινό εξοπλισμό για τον ανοιξιάτικο καθαρισμό. Ως διαχειριστές τεχνολογίας, ίσως θελήσετε επίσης να αφιερώσετε χρόνο για να επαναξιολογήσετε τη χρήση του λογισμικού σας και τις αναθέσεις χρηστών ως μέρος των προσπαθειών σας για τον ανοιξιάτικο καθαρισμό για να διασφαλίσετε ότι αποκομίζετε τη μεγαλύτερη αξία από το λογισμικό Autodesk.
Η αναφορά χρήσης είναι διαθέσιμη σε όλους τους διαχειριστές σε όλα τα σχέδια και σας βοηθά να κατανοήσετε καλύτερα ποιοι από τους χρήστες σας χρησιμοποιούν ενεργά –ή δεν χρησιμοποιούν– λογισμικό Autodesk. Η αναφορά χρήσης σας είναι διαισθητική και εύκολη στη χρήση, δίνοντάς σας γρήγορη πρόσβαση για να γνωρίζετε την κατάσταση τόσο των συνδρομών όσο και των χρηστών του προγράμματος Flex.
Η πρόσβαση στην αναφορά χρήσης είναι εύκολη
Μεταβείτε στον λογαριασμό διαχειριστή σας και στην ενότητα Αναφορά, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στην Αναφορά χρήσης για να δείτε:
- Ο συνολικός αριθμός των συνδρομών σας για τις ομάδες σας
- Οι ενεργοί και ανενεργοί χρήστες σας
- Πόσα διακριτικά Flex έχουν χρησιμοποιηθεί και πόσα απομένουν
- Ο μηνιαίος μέσος όρος των διακριτικών Flex που χρησιμοποιούνται
Με τις περιλήψεις μεμονωμένων χρηστών με ένα κλικ μακριά, μπορείτε να λάβετε σε βάθος πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες χρήσης όλων των χρηστών σας, ώστε να μπορείτε να διαφοροποιήσετε τους συχνούς και περιστασιακούς χρήστες. Από εκεί, μπορείτε να εκχωρήσετε ξανά χρήστες ώστε να ταιριάζουν με το επίπεδο χρήσης τους.
Για παράδειγμα, εάν ένας από τους χρήστες σας σε ένα Τυπικό πρόγραμμα έχει κατά μέσο όρο πρόσβαση σε προϊόντα Autodesk μόνο λίγες ημέρες το μήνα, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να τον μετακινήσετε σε ένα πρόγραμμα Flex για να βελτιστοποιήσετε την εξοικονόμηση κόστους. Από την άλλη πλευρά, εάν παρατηρήσετε ότι τελειώνουν τακτικά τα διακριτικά Flex, μπορεί να υπάρχει η ευκαιρία να εκχωρήσετε ξανά τους χρήστες του Flex σε ένα πρόγραμμα συνδρομής – βελτιώνοντας την εμπειρία και την αποτελεσματικότητα των χρηστών που χρειάζονται περισσότερο χρόνο με την πρόσβαση στο προϊόν Autodesk τους.
Η αναφορά χρήσης έχει σχεδιαστεί για να σας βοηθήσει να λάβετε πληροφορίες σχετικά με τη χρήση προϊόντων Autodesk της ομάδας τους, ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με τις αναθέσεις σχεδίων και να βελτιστοποιείτε τον προϋπολογισμό σας. Λοιπόν, τώρα που ξέρετε πώς να ελέγχετε την Αναφορά χρήσης, πώς μπορείτε να εκχωρήσετε ξανά τους χρήστες;
Εκχώρηση χρηστών
Οι κύριοι, οι δευτερεύοντες και οι διαχειριστές Single-Sign-On μπορούν να κάνουν αναθέσεις. Με τρεις διαφορετικούς τρόπους επιλογής, είναι εύκολο να κάνετε αναθέσεις ανά προϊόν, χρήστη ή ομάδα. Ας το αναλύσουμε:
Εκχώρηση ανά προϊόν:
Στον λογαριασμό διαχειριστή σας, επιλέξτε ένα προϊόν Autodesk στην ενότητα Διαχείριση χρηστών και επιλέξτε “Εκχώρηση χρηστών”. Από εκεί, μπορείτε να εισαγάγετε διευθύνσεις email χρηστών και να προσαρμόσετε σε ποια προϊόντα θα έχουν πρόσβαση. Για να καταργήσετε την πρόσβαση ενός χρήστη σε ένα προϊόν, επιλέξτε “Κατάργηση ανάθεσης” δίπλα στον χρήστη που θέλετε να καταργήσετε.
Αν θέλετε να αντιστοιχίσετε μεγάλο αριθμό χρηστών ταυτόχρονα, μπορείτε να εισαγάγετε ένα αρχείο με τιμή διαχωρισμένη με κόμματα (CSV) κάνοντας κλικ στην επιλογή «Εισαγωγή για εκχώρηση» στην ίδια οθόνη στην ακόλουθη μορφή:
Ονομα | Επίθετο | Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου |
Γιάννης | Σιδηρουργός | [email protected] |
Αλίκη | Θαύμα | [email protected] |
Εκχώρηση από χρήστη:
Στον λογαριασμό διαχειριστή σας, επιλέξτε έναν χρήστη στη Διαχείριση χρηστών για να προβάλετε τα προϊόντα της Autodesk που μπορούν να του εκχωρηθούν. Μπορείτε να επιλέξετε να εκχωρήσετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες προϊόντων ή να καθορίσετε μεμονωμένα προϊόντα για πρόσβαση χρήστη. Για να καταργήσετε την πρόσβαση ενός χρήστη σε ένα προϊόν, επιλέξτε “Κατάργηση εκχώρησης” για να καταργήσετε την πρόσβασή του στο προϊόν.
*Ανάθεση ανά ομάδα:
Οι ομάδες είναι ένας εύκολος τρόπος για να οργανώσετε και να εκχωρήσετε προϊόντα σε πολλούς χρήστες ταυτόχρονα, αντί να το κάνετε ένα κάθε φορά. Στον λογαριασμό διαχειριστή σας, μπορείτε να επιλέξετε μια ομάδα στη Διαχείριση χρηστών για να κάνετε αναθέσεις. Επιλέξτε “Προβολή εργασιών” και θα μπορείτε να εκχωρήσετε ή να καταργήσετε την ανάθεση χρηστών αυτής της ομάδας στα ίδια προϊόντα ταυτόχρονα. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη δημιουργία ή την επεξεργασία ομάδων, ανατρέξτε στο θέμα Διαχείριση Ομάδων.
Μπορείτε επίσης να μάθετε πώς να κάνετε ατομικές και μαζικές εργασίες με οδηγίες βήμα προς βήμα. Μάθετε περισσότερα σχετικά με την Αναφορά χρήσης και την εκ νέου ανάθεση χρηστών.
*Σημείωση: Οι διαχειριστές που χρησιμοποιούν την κλασική διαχείριση χρηστών μπορούν να εκχωρήσουν και να καταργήσουν την ανάθεση προϊόντων και υπηρεσιών μόνο ανά χρήστη. Ανατρέξτε στην ενότητα Εκχώρηση και κατάργηση εκχώρησης προϊόντων και υπηρεσιών στην κλασική διαχείριση χρηστών.