Δρόμοι, κτίρια, ταινίες – δεν μπορούν να κατασκευαστούν από ένα άτομο μόνο. Χρειάζονται αφοσιωμένες, έμπειρες ομάδες για να σχεδιάσουν και να δημιουργήσουν τα εκπληκτικά έργα που δημιουργούν οι πελάτες της Autodesk σε όλους τους κλάδους. Ως διαχειριστής τεχνολογίας, θέλουμε να γνωρίζετε ότι η Autodesk είναι εδώ για να σας υποστηρίξει με συνεχείς βελτιώσεις για εξοικονόμηση χρόνου, μείωση του κόστους και αύξηση της παραγωγικότητας, ώστε να μπορείτε να διαχειρίζεστε καλύτερα τις ομάδες σας και να έχετε τη μεγαλύτερη αξία από το λογισμικό σας.
Τι είναι το Customer Value Hub;
Το 2022, παρουσιάσαμε το Autodesk Customer Value Hub για να ενημερώσουμε τους πελάτες μας σχετικά με τις βελτιώσεις που κάνουμε στα προϊόντα που χρησιμοποιούν καθημερινά, να παρέχουμε σαφήνεια και ευελιξία στον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες μας αγοράζουν προϊόντα Autodesk και να αναδείξουμε την αξία της επιχειρηματικής δραστηριότητας με την Autodesk . Μπορείτε να εξερευνήσετε το Customer Value Hub για να βρείτε ενημερώσεις σχετικές με τον κλάδο και να μάθετε πώς η Autodesk ακούει, επενδύει και παρέχει ενημερώσεις που ζητούνται από τους πελάτες σε όλες τις προσφορές προϊόντων μας.
Το Customer Value Hub παρέχει επίσης οδικούς χάρτες για τα πιο δημοφιλή προϊόντα μας ανά κλάδο, ώστε οι διαχειριστές να μπορούν να προετοιμάσουν τις ομάδες τους για επερχόμενες ενημερώσεις και βελτιώσεις. Επιπλέον, τα χρονοδιαγράμματα προϊόντων παρέχουν στους διαχειριστές πληροφορίες σχετικά με προηγούμενες ενημερώσεις και βελτιώσεις.
Χρονολόγια ενημέρωσης λογισμικού και οδικοί χάρτες προϊόντων:
Αρχιτεκτονική Μηχανική & Κατασκευές
- Revit
- AutoCAD
- Πολιτικό 3D
Σχεδιασμός & Κατασκευή Προϊόντων
- Εφευρέτης
- AutoCAD
- Fusion 360
Μέσα & Ψυχαγωγία
- Μάγια
- 3ds Max
- Άρνολντ
Δεσμευμένος στην παροχή συνεχούς αξίας
Η ενότητα διαχείρισης τεχνολογίας στο κέντρο αξίας πελατών είναι ένας νέος χώρος ειδικά σχεδιασμένος για εσάς. Διαθέτει ένα χρονοδιάγραμμα βελτίωσης που περιγράφει λεπτομερώς τις βελτιώσεις που έχουμε κάνει για να σας βοηθήσουμε να εξοικονομήσετε χρόνο και να αυξήσετε την παραγωγικότητα και έναν ενημερωμένο οδικό χάρτη με πόρους που θα σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε πιο αποτελεσματικά την τεχνολογία που χρησιμοποιούν οι ομάδες σας.
Ακολουθούν μερικές μόνο από τις πρόσφατες βελτιώσεις που έγιναν στον λογαριασμό Autodesk για να σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε πιο εύκολα το λογισμικό και τους χρήστες σας:
- Ενιαία σύνδεση
- Αναφορά χρήσης
- Μαζική διαγραφή χρήστη
- Σύμβουλος υιοθέτησης λύσεων
Εάν είστε οπτικός μαθητής, ρίξτε μια ματιά στον Οδηγό γρήγορης εκκίνησης διαχειριστή λογαριασμού Autodesk με βίντεο βήμα προς βήμα που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για διαχειριστές.
Ένα μέγεθος δεν ταιριάζει σε όλα
Εκτός από τα προγράμματα Standard, Premium και Enterprise, μπορείτε να επωφεληθείτε από νέες, ευέλικτες επιλογές αγοράς που ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες ανάγκες της ομάδας σας. Έχετε χρήστες που χρειάζονται μόνο περιστασιακή πρόσβαση σε ένα προϊόν της Autodesk; Τώρα, μπορείτε να επωφεληθείτε από την πρόσβαση Flex pay-per-day και pay-per-rezult σε περισσότερα από 100 προϊόντα της Autodesk για σπάνιους χρήστες.
Είναι εύκολο – οι διαχειριστές προαγοράζουν διακριτικά για να αποκτήσουν πρόσβαση σε οποιοδήποτε προϊόν είναι διαθέσιμο με το Flex με ημερήσια τιμή. Αυτή είναι μια εξαιρετική εναλλακτική για μέλη της ομάδας ή άτομα που θέλουν να δοκιμάσουν ένα προϊόν ή χρειάζονται μόνο περιστασιακή πρόσβαση. Και με την αναφορά χρήσης, μπορείτε να δείτε πόσα διακριτικά Flex έχουν καταναλωθεί για τη βελτίωση του προγραμματισμού προϋπολογισμού. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τα διακριτικά Flex και άλλες ευέλικτες επιλογές αγοράς εδώ.
Η Autodesk δεσμεύεται να βελτιώνει συνεχώς την εμπειρία διαχειριστή. Η δουλειά μας είναι να σας παρέχουμε τη δυνατότητα να ξεκινήσετε χωρίς κόπο τις ομάδες σας με την πιο πρόσφατη τεχνολογία, ώστε να μπορείτε να αφιερώνετε περισσότερο χρόνο παρέχοντας επιχειρηματική αξία μέσω της βελτιστοποίησης επενδύσεων λογισμικού βάσει πληροφοριών.
Έχουμε δημιουργήσει αυτούς τους νέους χώρους για διαχειριστές επειδή Θέλουμε να ακούσουμε από εσάς. Αναγνωρίζουμε ότι όταν ακούμε από πελάτες, δεν είναι πάντα με ιστορίες επιτυχίας. Εκτιμούμε να ακούμε όλα τα σχόλια των πελατών, ώστε να μπορούμε να παρέχουμε καλύτερη εμπειρία και προϊόν στους διαχειριστές και τους χρήστες μας. Δεσμευόμαστε να ακούμε, να επενδύουμε και να προσφέρουμε στους πελάτες μας. Μερικές από τις καλύτερες ιδέες προέρχονται από τους πελάτες μας, γι’ αυτό επικοινωνήστε μαζί μας στο Forum Technology Manager.