Τι είναι αυτό

Αυτή η σειρά καλύπτει Ψευδώνυμο ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ σε μια σειρά βίντεο 2 μερών:

  • Μέρος 1: Δημιουργία των Βασικών Στοιχείων
  • Μέρος 2: Υβριδική Μοντελοποίηση στο Alias

Σε αυτή τη σειρά, ο δικός μας John Hartigan σας εισάγει στο SubD Modeling περπατώντας μέσα από τη δημιουργία ενός απλού μοντέλου – του Monster μας – για να παρουσιάσετε τα εργαλεία με σαφή και προσιτό τρόπο.

Για ποιον είναι

Οι αρχάριοι στο Alias ​​ή οι μοντελιστές του Alias ​​μαθαίνουν ροές εργασίας SubD ή εξερευνούν υβριδικά μοντέλα στο Alias.

Γιατί αυτό?

Αντιλαμβανόμαστε ότι το Monster που βλέπετε παραπάνω δεν είναι το πιο πρόσφατο στον σχεδιασμό αυτοκινήτων. Αλλά οι αρχές που μαθαίνετε εδώ είναι οι ίδιες αρχές που θα χρησιμοποιήσετε για να σχεδιάσετε αυτό το σπορ αυτοκίνητο αιχμής.

Αυτό είναι ένα διασκεδαστικό, χαμηλού πονταρίσματος τρόπος για να συνηθίσετε την έννοια του SubD Modeling και να περιηγηθείτε στα βασικά εργαλεία και ενέργειες που θα πρέπει να γνωρίζετε.

Τα εργαλεία και οι τεχνικές SubD που θα μάθετε εδώ είναι τα ίδια εργαλεία και τεχνικές που χρησιμοποιούνται για το σχεδιασμό καθρεπτών, καθισμάτων και τιμονιών αυτοκινήτου.

Εισαγωγή στην Ανακεφαλαίωση της σειράς SubD

Στο μέρος 1 της σειράς του John Hartigan, σας δώσαμε μια επισκόπηση των εργαλείων και των ροών εργασίας SubD και ξεκινήσαμε να διαμορφώνουμε τον χαρακτήρα τέρας στα SubDs.

Στο βίντεο 1, δημιουργήσαμε το σχήμα του τέρατος μας.
Στο βίντεο 2, βελτιώσαμε το σχήμα.
Στο βίντεο 3, φτιάξαμε τα χέρια του.

Χρησιμοποιήσαμε αυτά τα εργαλεία SubD:

  • SubD Primitive
  • SubD Extrude
  • SubD Crease
  • SubD Insert Edge

Μέρος 2: Υβριδική Μοντελοποίηση στο Alias

Βασικά Takeaways

  1. Κάντε το μοντέλο για το σώμα αόρατο ενώ εργάζεστε με SubD και NURB για να βλέπετε καλύτερα.
  2. Εάν έχετε ενεργοποιημένο το εργαλείο περικοπής, τα περιττά τμήματα του μοντέλου σας θα κοπούν αυτόματα.
  3. Η ενεργοποίηση του Ιστορικού στο Alias ​​θα σας επιτρέψει να αποθηκεύσετε το φιλέτο επιφάνειας, ώστε να μπορείτε να αλλάξετε το σχήμα των τμημάτων του μοντέλου σας.
  4. Στο τέλος αυτής της ανάρτησης, θα μπορείτε να κάνετε λήψη ενός Wire File που αντιστοιχεί σε καθένα από τα δύο βίντεο στο Μέρος 2.

Βασικά Εργαλεία

  • Επιφανειακό Φιλέτο
  • Εργαλείο περικοπής
  • Ιστορία
  • Box Primitives
  • Εργαλείο επεξεργασίας επιφάνειας

Εισαγωγή στη Μοντελοποίηση SubD, Μέρος 2 — Επισκόπηση βίντεο

Βίντεο 4 – Χέρια
Εδώ μπαίνουμε στην υβριδική μοντελοποίηση στο Alias, χρησιμοποιώντας ένα Surface Fillet για να ενσωματώσουμε SubD και NURB μαζί. Αυτό θα μας δώσει τον έλεγχο που χρειαζόμαστε για να δημιουργήσουμε τα χέρια.

Βίντεο 5 – Πρόσωπο
Το τελευταίο και πιο λεπτομερές μέρος του τέρατος μας είναι το πρόσωπο. Θα το αντιμετωπίσουμε με το Box Primitives και το Surface Edit επίσης.

Εισαγωγή στη Μοντελοποίηση SubD, Μέρος 2 — Αρχεία καλωδίων

Παρακάτω μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε ένα αρχείο Zip για κάθε βίντεο. Περιέχει τα αρχεία Wire που χρησιμοποιούνται σε αυτά τα δύο σεμινάρια.

SubD-Monster-Modeling-Stage-Four-Blog

Κατεβάστε

SubD-Monster-Modeling-Stage-Five-Blog

Κατεβάστε


Bio

Ο John Hartigan είναι στην Autodesk για 10 χρόνια και είναι επί του παρόντος Τεχνικός Λογαριασμός Specialist. Ο John επικεντρώνεται στην παροχή εξειδικευμένων συνεδριών εκμάθησης για πελάτες Premium. Πριν από την Autodesk, ο John πέρασε 30 χρόνια στο Automotive Design, αρχικά ως Detailer στον πίνακα σχεδίασης και στη συνέχεια ως Σχεδιαστής Επιφανειών Κατηγορίας Α. Αυτές τις μέρες, το πάθος του βοηθά τους μοντελιστές του Alias ​​να μάθουν και να αναπτυχθούν.


Μπορείτε να ξεκινήσετε με το νέο Alias ​​& VRED Learning Editions για να ξεκινήσετε:

Για ΨευδώνυμοΚάντε κλικ ΕΔΩ.
Για ΘΥΜΩΜΕΝΟΣΚάντε κλικ ΕΔΩ.

Και ναι, θα υπάρχουν περισσότεροι πόροι εκμάθησης!

Εγγραφείτε στο Ιστολόγιο του Design Studio ή προσθέστε το σε σελιδοδείκτη για μελλοντικές δημοσιεύσεις.

Ρίξτε μια ματιά στο LinkedIn, εγγραφείτε στα κανάλια Alias ​​και VRED στο YouTube και ακολουθήστε μας στο Facebook.