Canva
Εικόνα: Canva

Η πλατφόρμα σχεδίασης που βασίζεται στο Web Canva παρουσιάζει μια κολοσσιαία σουίτα νέων προϊόντων διαχείρισης επωνυμίας και εργαλείων σχεδίασης με τεχνητή νοημοσύνη, τα οποία επικεντρώνονται στο να βοηθήσουν ολόκληρους χώρους εργασίας να βελτιστοποιήσουν τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου. Ανακοινώθηκαν σήμερα στην εκδήλωση Canva’s Create, οι περισσότερες από αυτές τις νέες δυνατότητες έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν τη δημιουργία περιεχομένου όπως γραφικά μέσων κοινωνικής δικτύωσης, παρουσιάσεις και διαφημιστικό υλικό πιο προσιτή σε όσους δεν έχουν επαγγελματική εμπειρία σχεδιασμού. Η ιδέα είναι ότι αυτό θα άφηνε τους γραφίστες ελεύθερους να αντιμετωπίσουν πιο πιεστικές εργασίες. Ο αριθμός των χαρακτηριστικών που ανακοινώθηκαν είναι εντυπωσιακός και θα μπορούσε να αμφισβητήσει την πανταχού παρουσία της Adobe σε ορισμένα γραφεία.

Ένα νέο Brand Hub προστίθεται στο Visual Worksuite της Canva, παρέχοντας εργαλεία που προορίζονται να βοηθήσουν τους χρήστες να παραμείνουν συνεπείς με την οπτική ταυτότητα των οργανισμών τους. Αντί για μια κοινόχρηστη μονάδα δίσκου και τα ατελείωτα μηνύματα Slack προς τους σχεδιαστές, οι χρήστες θα δημιουργούσαν τώρα ένα κιτ επωνυμίας με στοιχεία για την εταιρεία, όπως λογότυπα, γραμματοσειρές, χρώματα και οδηγίες σχεδίασης. Οι Φάκελοι επωνυμίας θα δημιουργηθούν για να ομαδοποιούν στοιχεία για συγκεκριμένα συμβάντα, καμπάνιες και έργα, και τα Πρότυπα επωνυμίας θα επιτρέπουν στους σχεδιαστές να δημιουργούν επαναχρησιμοποιήσιμα πρότυπα προεπώνυμης για πιο επαναλαμβανόμενες εργασίες, όπως καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


Μέχρι στιγμής, αυτό μοιάζει πολύ με το Google Drive, αλλά με τη λέξη “Brand” να προστίθεται στη μίξη. Ωστόσο, η Canva έχει ορισμένα πρόσθετα κόλπα που το διαχωρίζουν από άλλες λύσεις αποθήκευσης cloud. Οι διαχειριστές μπορούν να ορίσουν ορισμένα δικαιώματα για να διασφαλίσουν ότι κάθε περιεχόμενο που δημιουργείται στο Canva παραμένει στην επωνυμία, περιορίζοντας τις μη εγκεκριμένες γραμματοσειρές και χρώματα. Οι διαχειριστές μπορούν επίσης να εγκρίνουν ροές εργασίας απευθείας στο Canva πριν από τη δημοσίευση, για να αποτρέψουν την αποθήκευση και τον έλεγχο πολλών πρόχειρων αλλού. Υπάρχει επίσης ένα νέο εργαλείο “Magic Replace” που μπορεί να αντικαταστήσει ένα στοιχείο σε όλα τα σχέδιά σας με ένα κλικ, εάν χρειάζεται απλώς να ενημερώσετε ένα παλιό λογότυπο ή ένα επώνυμο γραφικό.

Το εργαλείο Magic Replace είναι μόνο ένα από τα πολλά νέα χαρακτηριστικά που υποστηρίζονται από AI που έρχονται στο Canva Visual Worksuite. Όλα φέρουν τον τίτλο “Magic”, κάτι που μπορεί να μπερδευτεί λίγο όταν μερικές από τις περιγραφές είναι τόσο παρόμοιες. Το “Magic Eraser” θα πρέπει να μπορεί να αφαιρεθεί Οτιδήποτε που δεν θέλετε σε μια εικόνα, είτε πρόκειται για άτομα στο παρασκήνιο είτε για περιττό αντικείμενο, ενώ η “Μαγική Επεξεργασία” δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να ανταλλάξουν ένα αντικείμενο με κάτι άλλο χρησιμοποιώντας εξ ολοκλήρου τεχνητή νοημοσύνη.


Υπάρχει επίσης ένα εργαλείο “Magic Design” που δημιουργεί μια επιλεγμένη επιλογή εξατομικευμένων προτύπων (όπως αφίσες ή κάρτες γενεθλίων) από οποιαδήποτε εικόνα που ανεβάζετε, καθώς και έναν βοηθό κειμενογράφου με τεχνητή νοημοσύνη που μπορεί να δημιουργήσει γραπτό περιεχόμενο από ένα μήνυμα κειμένου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε παρουσιάσεις και αντιγραφή ιστότοπου. Εάν δεν έχετε χρόνο να συγκεντρώσετε τις δικές σας διαφάνειες, τότε υπάρχει ακόμη και ένα εργαλείο που δημιουργεί ολόκληρες επώνυμες παρουσιάσεις για εσάς.

Μια νέα δυνατότητα μετάφρασης μεταφράζει αυτόματα οποιοδήποτε κείμενο σε ένα σχέδιο σε περισσότερες από 100 διαφορετικές γλώσσες και το βίντεο μπορεί να αντιστοιχιστεί στον ρυθμό ενός soundtrack χωρίς χειροκίνητες επεξεργασίες. Η Canva είπε ότι χρησιμοποιεί ένα μείγμα διαφορετικών μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης ως βάση για αυτά τα χαρακτηριστικά εκτός από την κατασκευή των δικών της συστημάτων. Τέλος, 953 νέες γραμματοσειρές και μια σειρά από εργαλεία που δεν αφορούν ειδικά τον χώρο εργασίας προστίθενται στην πλατφόρμα σχεδιασμού που έχει ζητηθεί από την ευρύτερη κοινότητά της. Νέες δυνατότητες επεξεργασίας για διατάξεις, επίπεδα, στυλ και διαβαθμίσεις είναι διαθέσιμες για να τζαζάρουν τα σχέδιά σας και το εναλλακτικό κείμενο μπορεί πλέον να δημιουργηθεί για εικόνες απευθείας στο Canva.


Μπορείτε να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες στον ιστότοπο της Canva εάν χρειάζεστε μια ανάλυση ορισμένων από αυτές τις δυνατότητες, κάτι που δεν είναι παράλογο δεδομένου του τεράστιου μεγέθους αυτής της ενημέρωσης. Υπάρχουν πολλά να αφομοιώσουμε εδώ. Η Canva αυτοπροβάλλεται ήδη ως ένα εργαλείο δημιουργίας «όλα σε ένα» και είναι ειλικρινά δύσκολο να το αμφισβητήσουμε αυτό, ειδικά αν λάβουμε υπόψη πόσο εύκολο είναι να χρησιμοποιηθεί για καθημερινά έργα γραφιστικής σε σύγκριση με πιο αποκλειστικές επαγγελματικές πλατφόρμες.

Υπάρχουν πολλές άλλες υπηρεσίες σχεδιασμού που βασίζονται στο διαδίκτυο που παρέχουν παρόμοια εμπειρία (συμπεριλαμβανομένης της Adobe Express), αλλά η Canva είναι ο τιτάνας του κλάδου. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έχει πάνω από 110 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες — μια αύξηση 30 εκατομμυρίων από την κυκλοφορία του Visual Worksuite τον περασμένο Σεπτέμβριο. Η λύση της Adobe για την αυξανόμενη δημοτικότητα του Canva φαίνεται ότι θα το νικήσει στο δικό της παιχνίδι προσβασιμότητας, αφού πρόσφατα ανακοίνωσε νέες ενσωματώσεις και δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης για το Adobe Express νωρίτερα αυτή την εβδομάδα. Αλλά ίσως χρειαστεί να κάνει περισσότερα.