Autodesk

[Tutoriel] Autodesk Revit – για παράδειγμα το Microsoft Power Automate

Tutoriel Autodesk Revit – για παράδειγμα το Microsoft Power Automate

Σε αυτό το άρθρο, εξήγησα τα πλεονεκτήματα της χρήσης του Microsoft Power Automate για την αυτοματοποίηση των ροών εργασιών. Ο σκοπός αυτού του άρθρου είναι να σας δείξει πώς να δημιουργήσετε μια ροή Microsoft Power Automate σε ένα έργο Autodesk Revit.

1- Παρουσίαση του παραδείγματος:

Η άσκηση θα συνίσταται στη δημιουργία ενός αρχείου Microsoft Excel που περιέχει τις ιδιότητες των στοιχείων BIM από ένα έργο Revit όταν αυτό ενημερωθεί και ειδοποιείται αυτόματα μέσω email.

2- Προαπαιτούμενα:

Για να ολοκληρώσετε αυτό το παράδειγμα, θα χρειαστείτε:

  • Λογισμικό Autodesk Revit 2023. Σημαντικό: Οι ανταλλαγές δεδομένων δημιουργούνται μόνο από μοντέλα που έχουν δημοσιευτεί στην έκδοση Revit 2023 και όχι από προηγούμενες εκδόσεις
  • Μια συνδρομή στο Autodesk Construction Cloud (ACC), κυρίως στο Autodesk Docs (ή μια δοκιμαστική άδεια)
  • Μια συνδρομή στο Microsoft Office 365 – Microsoft Excel (διαδικτυακό)
  • Μια συνδρομή Microsoft Power Automate Premium (ή δοκιμαστική άδεια)

3 Ενεργοποίηση της υπηρεσίας Microsoft Power Automate στην πλατφόρμα ACC:

  • Από τον λογαριασμό σας στο Autodesk Construction Cloud (ACC), κάντε κλικ στο ” Διαχείριση λογαριασμού »
  • Στο πανό κάθετων εργαλείων, κάντε κλικ στο ” Διαχειριστής BIM 360 »
  • Στο ” ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ “, κάντε κλικ στο πλακίδιο” Power Automate »
  • Προσθέστε την υπηρεσία Power Automate κάνοντας κλικ στο ” Προσθήκη στο BIM 360 »

Αποτελέσματα :

4- Δημιουργία του αρχείου Excel ηλεκτρονικά από το Microsoft One Drive:

  • Από τον λογαριασμό σας στο Microsoft One Drive, δημιουργήστε ένα νέο έγγραφο ” Βιβλίο εργασίας του Excel »
  • Αποθηκεύστε το αρχείο Excel δίνοντάς του ένα όνομα (εδώ: ” ExempleVillageBIM »)
  • Για παράδειγμα, εισαγάγετε τις τιμές ” Ονομ », « Οικογένεια » και « ταυτότητα » αντίστοιχα στα κελιά A1, B1 και C1
  • Βάλτε τιμές σε μορφή πίνακα (με ονομασμένα κελιά ως κεφαλίδες)
  • Ονομάστε τον πίνακα (εδώ ” VillageBIM “) στη συνέχεια αποθηκεύστε

Σημείωση: για την αποθήκευση του αρχείου Excel, χρησιμοποίησα το Microsoft One Drive, υπάρχουν και άλλες συμβατές πλατφόρμες όπως το Google Drive, το Dropbox.

5- Δημιουργία του αρχείου ανταλλαγής δεδομένων:

Από ένα αρχείο Revit που είναι αποθηκευμένο στα Έγγραφα Autodesk (στην περίπτωσή μου σε λειτουργία συνεργασίας, Autodesk BIM Collaborate Pro), σε μια τρισδιάστατη προβολή κάντε κλικ στις 3 μικρές κουκκίδες και μετά επιλέξτε ” Δημιουργήστε μια ανταλλαγή δεδομένων »

Σημείωση: Αυτό είναι ένα δοκιμαστικό αρχείο που γίνεται σε 5 λεπτά (ή λιγότερο), μην με κατηγορείτε.

  • Στο παράθυρο που εμφανίζεται, επιλέξτε έναν κατάλογο αντιγράφων ασφαλείας (εγώ επέλεξα τον ίδιο όπου είναι αποθηκευμένο το αρχείο Revit) και καθορίστε το όνομα του αρχείου ανταλλαγής δεδομένων

Αποτελέσματα :

Για να μάθετε τις δυνατότητες ενός αρχείου ανταλλαγής δεδομένων, σας συμβουλεύω να διαβάσετε αυτό το άρθρο του Village BIM.

6- Πραγματοποίηση της ροής Microsoft Power Automate:

Εδώ είναι όλα τα βασικά δεδομένα που έχουν προετοιμαστεί (αρχείο Excel και αρχείο ανταλλαγής δεδομένων), είμαστε έτοιμοι να δημιουργήσουμε την πρώτη μας ροή Microsoft Power Automate.

Ως υπενθύμιση, εδώ πρόκειται να κάνουμε: να δημιουργήσουμε ένα αρχείο Excel που περιέχει ιδιότητες στοιχείων BIM από ένα έργο Revit όταν αυτό ενημερωθεί και να ειδοποιηθείτε μέσω email.

  • Μεταβείτε στην πλατφόρμα Microsoft Power Automate (απαιτείται σύνδεση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια δοκιμαστική έκδοση)
  • Στο πεδίο αναζήτησης πληκτρολογήστε ” Autodesk » και κάντε κλικ στο « Ανταλλαγή δεδομένων Autodesk Forge »
  • Στη σελίδα που εμφανίζεται, θα χρησιμοποιήσουμε το έναυσμα ” Όταν ενημερώνεται μια ανταλλαγή δεδομένων γιατί στη ροή που δημιουργώ, θέλω να συμβεί κάτι όταν αλλάξει το αρχείο Revit.
  • Μετονομάστε τη ροή κάνοντας κλικ στις 3 μικρές κουκκίδες της μονάδας και επιλέξτε ” Μετονομάζω » (Ici : « Παράδειγμα Village BIM »)
  • Καθορίστε πού βρίσκεται το αρχείο ανταλλαγής δεδομένων όπως φαίνεται παρακάτω:
  • Κάντε κλικ στο κουμπί ” Νέο στάδιο και μετά στο πεδίο αναζήτησης πληκτρολογήστε ” Autodesk », επιλέξτε τη δράση « Λάβετε ιδιότητες μιας ανταλλαγής δεδομένων Αυτό μας επιτρέπει να εξαγάγουμε όλες τις ιδιότητες των στοιχείων BIM στο αρχείο ανταλλαγής δεδομένων.
  • Προσδιορίστε ξανά πού βρίσκεται το αρχείο ανταλλαγής δεδομένων

Σημείωση: από προεπιλογή θα φύγουμε” Όλα τα ακίνητα »

  • Κάντε κλικ στο κουμπί ” Νέο στάδιο » στη συνέχεια, στο πεδίο αναζήτησης, πληκτρολογήστε την τιμή « να εφαρμόσει », επιλέξτε τη δράση « Εφαρμόστε σε κάθε Αυτό μας επιτρέπει να εξαγάγουμε με μια λειτουργία βρόχου σε όλες τις ιδιότητες στοιχείων BIM από το αρχείο ανταλλαγής δεδομένων.
  • Επιλέξτε στο ” Περιεχόμενα δυναμικός » « Κατάλογος ακινήτων »
  • Σε αυτόν τον βρόχο, πρόκειται να προσθέσουμε μια ενέργεια που θα προσθέσει μια γραμμή για κάθε ιδιότητα που βρίσκεται στον πίνακα του Excel που δημιουργήσαμε προηγουμένως:
    • Κάντε κλικ στο κουμπί ” Προσθήκη ενέργειας »
    • Δημιουργήστε ένα προ-φίλτρο κάνοντας κλικ στο ” Excel Online »
    • Εισαγάγετε το φίλτρο” προσθέστε μια γραμμή »
    • Επιλέξτε τη δράση « Προσθέστε μια σειρά σε έναν πίνακα »
  • Προσδιορίζω:
    • Θέση αρχείου Excel
    • ο πίνακας (όνομα πίνακα)
    • τα ακίνητα από το ” Δυναμικό περιεχόμενο (τιμές που συλλέγονται από την προηγούμενη ενέργεια)
  • Κάντε κλικ στο κουμπί ” Νέο στάδιο » στη συνέχεια, στο πεδίο αναζήτησης, πληκτρολογήστε την τιμή « Ενας “. Επιλέξτε ” OneDrive για επιχειρήσεις » και μετά εισάγετε το ακόλουθο φίλτρο «δημιουργήστε έναν σύνδεσμο κοινής χρήσης από » και επιλέξτε τη δράση « Δημιουργία συνδέσμου κοινής χρήσης ανά διαδρομήΑυτό μας επιτρέπει να αποκτήσουμε τη σύνδεση URL για πρόσβαση στο αρχείο Excel.
  • Καθορίστε τη διαδρομή προς το αρχείο Excel καθώς και τον τύπο του συνδέσμου (εδώ ” Θέα »)
  • Κάντε κλικ στο κουμπί ” Νέο στάδιο » και μετά επιλέξτε « Ταχυδρομείο Αυτό μας επιτρέπει να στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε έναν παραλήπτη με μια περιγραφή και τη σύνδεση URL στο αρχείο Excel.

Ακολουθεί η σύνταξη του email (πολύ προσωπική) με:

  • ένας παραλήπτης
  • ένα αντικείμενο
  • το σώμα του κειμένου με τον ενσωματωμένο σύνδεσμο URL

Σημείωση: είναι δυνατή η προσθήκη άλλων πληροφοριών από το δυναμικό περιεχόμενο.

  • Αποθηκεύστε τη ροή κάνοντας κλικ στο ” Για να εγγραφείτε »

7- Test du flow Power Automate:

  • Κάντε κλικ στο κουμπί ” Δοκιμή » βρίσκεται στην επάνω δεξιά γωνία της διεπαφής
  • επιλέξτε ” Χειροκίνητα » και μετά κάντε κλικ στο κουμπί « Δοκιμή », αν δεν εμφανιστεί μήνυμα σφάλματος, κερδίζετε! (ή διορθώστε ανάλογα).

8- Χρήση du flow Power Automate:

  • Η ροή Microsoft Power Automate θα ενεργοποιηθεί μόνο όταν αλλάξει το αρχείο Revit. Ως αποτέλεσμα, έκανα μια τροποποίηση στο αρχείο Revit που συγχρονίστηκα και δημοσίευσα (συνεργατική λειτουργία)
  • Το Autodesk Docs θα δημιουργήσει αυτόματα μια νέα έκδοση για το αρχείο και θα δημιουργήσει μια νέα έκδοση του αρχείου ανταλλαγής δεδομένων
  • Μεταβείτε στο ιστορικό εκτέλεσης ροής του Power Automate που μόλις δημιουργήσαμε, τα πράσινα εικονογράμματα μας λένε ότι τα διάφορα βήματα πήγαν καλά.

Σημείωση: εδώ μπορείτε να δείτε εάν η ενέργεια απέτυχε. Εάν ναι, σας προσκαλώ να μεταβείτε στο κεφάλαιο 9 αυτού του άρθρου.

  • Όπως έχει προγραμματιστεί, λαμβάνουμε ένα email που μας λέει ότι το αρχείο Excel έχει ενημερωθεί μετά την τροποποίηση του αρχείου Revit
  • Κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο URL, ανακαλύπτουμε το αρχείο Excel με τις τιμές των διαφορετικών ιδιοτήτων των στοιχείων BIM

9- Γνωστά ζητήματα και περιορισμοί:

  • Επί του παρόντος, μόνο οι ροές Microsoft Power Automate λειτουργούν σε δεδομένα Autodesk Docs που είναι αποθηκευμένα σε διακομιστές των ΗΠΑ.
  • Οι τιμές των παραμέτρων για τα στοιχεία Revit είναι σε μετρικές μονάδες, ανεξάρτητα από τις καθορισμένες μονάδες του μοντέλου πηγής. Αυτό το ζήτημα θα διορθωθεί σύντομα, ώστε οι τιμές να βρίσκονται στις αναμενόμενες μονάδες προέλευσης του μοντέλου.
  • Προς το παρόν δεν υπάρχει υποστήριξη τοπικής προσαρμογής για ονόματα παραμέτρων. Οι ενσωματωμένες ρυθμίσεις θα είναι διαθέσιμες στα Αγγλικά, ενώ οι ρυθμίσεις κοινής χρήσης/έργου θα είναι διαθέσιμες στη γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία τους.
  • Παράμετροι τύπου ” Απαρίθμηση επί του παρόντος θα επιστρέψει μόνο μια αριθμητική τιμή και όχι την τιμή συμβολοσειράς.
  • Ιδιότητες ” Λάβετε ιδιότητες μιας ανταλλαγής δεδομένων » μπορεί να επιστρέψει έως και 1024 ονόματα δυναμικών παραμέτρων. Για ανταλλαγές που περιέχουν περισσότερες από 1024 παραμέτρους, η λίστα θα περικοπεί ώστε να περιέχει τις πρώτες 1024 παραμέτρους.
  • Όταν χρησιμοποιείται με το ” Τελευταία ακίνητα », η δράση « Λάβετε ιδιότητες μιας ανταλλαγής δεδομένων » δεν θα επιστρέψει εγγραφές εάν έχουν αλλάξει μόνο οι παράμετροι τύπου. Εάν έχουν αλλάξει και οι αντίστοιχες παράμετροι στιγμιότυπου, οι παράμετροι τύπου και οι παράμετροι παρουσίασης θα επιστραφούν σωστά.
  • Δράση « Λάβετε ιδιότητες μιας ανταλλαγής δεδομένων » επιστρέφει όλες τις πιθανές παραμέτρους στην επιλεγμένη ανταλλαγή δεδομένων. Μερικές φορές διαφορετικές παράμετροι μπορεί να έχουν το ίδιο όνομα.
  • Οι παράμετροι αναφοράς απαιτούν πρόσθετη αναζήτηση χρησιμοποιώντας το ” Λάβετε λεπτομέρειες μιας ιδιότητας ανταλλαγής δεδομένων » για να εξαγάγετε ένα ή περισσότερα πεδία από το αναφερόμενο στοιχείο.
  • Μερικές φορές υπάρχουν προβλήματα με την ηλεκτρονική πρόσβαση στο Excel ή στα Έγγραφα Autodesk. Η προσθήκη μιας νέας σύνδεσης στο βήμα συχνά λύνει το πρόβλημα όπως φαίνεται παρακάτω.

Σχετικές Αναρτήσεις

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *